Päivitetty 28.11.2019

Toimitusehdot

Yleistä

2 x ilo Oy

Y-tunnus: 3093766-2

Osoite: Ilkantie 4, 00400 Helsinki.

Myymme tuotteita yrityksille ja täysi-ikäisille yksityishenkilöille EU-alueelle. Nämä toimitusehdot soveltuvat tuotteiden tilaamiseen verkkokaupassamme sekä vastaaviin toimituksiin.

Nämä toimitusehtomme ovat voimassa 28.10.2019 alkaen. Voimme muuttaa toimitusehtoja yksipuolisesti aika ajoin, joten tutustuthan toimitusehtoihimme joka kerta etukäteen kun tilaat tuotteita verkkokaupastamme.

Tuotteet ja tuotehinnat

Verkkokaupan tuotteiden ominaisuudet ja hinnat on esitetty kunkin tuotteen tuote-esittelyn yhteydessä. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin, joten tarkastathan ko. hinnat ostoskorista ennen kuin hyväksyt tilauksen. Asiakas hyväksyy toimitusehdot tilauksen yhteydessä.

Toimitustavat ja toimituskulut

Yleisimmät toimitusaikamme EU -alueelle ovat 2-6 arkipäivää.

Pyrimme toimittamaan tilaukset mahdollisimman nopeasti. Varastossa olevien tuotteiden toimitusaika on 2-6 arkipäivää. Jos tilauksesi sisältää jälkitoimitustuotteita, toimitetaan ne sinulle 1-5 viikon sisällä. Tarkempi toimitusaika löytyy tuotteen tiedoista. Jälkitoimitettavat tuotteet näet jo tilauksen tekovaiheessa. Tuote löytyy varastosta, jos sen kohdalla on vihreä teksti (”x varastossa”). Mikäli tilauksessa ilmenee ongelmia, olemme teihin yhteydessä.

Tilauksesta veloitettavat toimituskulut riippuvat itse tuotteesta (esim. paino, pakkaus) ja valitusta toimitustavasta ja ne lisätään automaattisesti tilauksen loppusummaan. Näet tilauksestasi veloitettavat toimituskulut  ostoskoristasi ennen kuin hyväksyt tilauksen. Toimitustapoja ovat Matkahuollon ja Postin paketit sekä Postin kirjetoimitus. Voit valita Matkahuollon ja Postin paketeille haluamasi noutopisteen. Toimitukset kulkevat Pakettikaupan kautta. Voit valita tilauksellesi kirjatoimituksen jos tilauksesi sisältö on riittävän pienikokoinen ja kevyt (Postin asettamat määrämitat!).

Yli 60€ tilaukset toimitamme ilman toimituskuluja, muuten toimituskulut ovat 4,50€ pakettitoimituksille ja 2€ tai 3€ kirjepostille riippuen tilaussisällöstä.  Toimitamme tilaukset postipakettina, pikkupakettina tai kirjeenä tilaussisällön mukaan. Pikkupaketti toimitetaan perille asti postiluukkuun tai -laatikkoon, ja postipaketin voit noutaa postista tai pakettiautomaatista.

Tilaaminen ja sopimus

Voit tilata tuotteita verkkokauppamme kotisivuilla siirtämällä niitä ostoskoriin ja vahvistamalla tilauksen ja maksamalla ostoskorin sisällön maksupalvelussa. Tilatessasi verkkokaupastamme sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihimme. Ymmärrät, että hyväksymäsi ja vahvistamamme tilauksesi on, paitsi siltä osin mitä myöhemmin mainitaan peruttamisoikeudesta, sitova ja synnyttää näiden toimitusehtojen kanssa sopimuksen välillemme.

Maksaminen ja maksutavat

Paytrail mahdollistaa maksamisen laskulla, osamaksulla, maksukortilla ja suoramaksulla pankin kautta. Voit valita itsellesi parhaiten sopivan maksutavan.

Käytössämme olevat maksutavat:

  • Kaikkien kotimaisten pankkien verkkomaksupainikkeet: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Säästöpankki, Oma Säästöpankki, POP Pankki, Aktia, Handelsbanken, Ålandsbanken ja S-Pankki.
  • Lasku- ja osamaksupalvelut: Collector ja Jousto.
  • Korttimaksaminen: Visa, Visa Electron, Mastercard, American Express, Eurocard ja Diners Club.
  • Mobiilimaksaminen: palvelustamme löytyy suosittu MobilePay sekä Siirto.

Lisätietoa Paytrailistä:

Kun maksat verkkokaupassamme, jossa on käytössä Paytrail-maksupalvelu, onnistuu maksaminen pankkien verkkomaksupainikkeilla, debit- ja credit-korteilla sekä lasku- ja osamaksupalveluilla. Pankin tiliotteella ja luottokorttilaskulla maksun saajana näkyy palvelumme kautta maksettujen maksujen kohdalla Paytrail Oyj.

Paytrail Oyj on suomalainen maksulaitos. Paytrail Oyj:llä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitostoimilupa, mikä edellyttää heiltä poikkeuksellisen vahvoja panostuksia turvallisuuteen. Aina yhtiön perustamisesta vuonna 2007 lähtien (entinen Suomen Verkkomaksut Oyj), verkkomaksupalvelujensa avulla on ostettu tuotteita ja palveluita jo 8 miljardin euron arvosta.

Paytrailin asiakkaana voit luottaa, että noudatamme lakeja ja säädöksiä erityisen tarkasti ja otamme turvallisuuteen liittyvät seikat hyvin vakavasti. Työskentelemme yhteistyössä pankkien ja muiden rahoitusalan toimijoiden kanssa rakentaen entistä turvallisempia ja toimivampia käytänteitä verkossa asioimiselle.

Jos sinulla on maksamista koskevia kysymyksiä, ota yhteyttä Paytrailiin: https://www.paytrail.com/yhteystiedot

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus, joten annathan sähköpostiosoitteesi kun teet tilauksen. Tilausvahvistuksesta käy ilmi tilatut tuotteet ja niiden hinnat, toimituskulut sekä valitsemasi noutopiste. Tilausvahvistuksessa vahvistetaan myös käytetty maksutapa. Jos emme jostain odottamattomasta syystä voi vahvistaa tilaustasi ilmoitamme siitä sähköpostiisi mahdollisimman pian.

Peruutusoikeus ja palautusehdot

Meille on tärkeää, että ostoksesi tuovat sinulle iloa. Asiakkaillamme on aina Suomen kuluttajasuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Mikäli tuote ei vastaa odotuksiasi, voit palauttaa sen veloituksetta 30 päivän kuluessa vastaanottamisesta mikäli tuote on käyttämätön ja siinä kunnossa, jossa sen vastaanotit ja kaikki tuotteeseen kuuluvat osat ovat tallella. Halutessasi tehdä palautuksen, otathan ensin yhteyttä [email protected] tai täytä palautusilmoitus täällä. Tilauksen tai palautettujen tuotteiden hinta korvataan käytetyn maksutavan mukaisesti joko pankkitilillesi tai luottokortillesi. Pakkaa tuote siis huolellisesti ja vie paketti lähimpään postitoimipaikkaan.

Emme vastaanota palautuksia yli 30 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.

Toimituksen noudotta jättäminen ei ole virallinen peruutus, vaan perimme kaikki toimituskulut loppusummastasi. Alennustuotteilla ei ole vaihto- tai palautusoikeutta.

Peruuttamisilmoitus tulee tehdä selkeästi ilmoittamalla palautuksesi palautuslomakkeella. Linkki löytyy etusivultamme.

Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:

•nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi

•tilausnumero ja tilaussisältö

Palautusosoitteemme:

2 x ilo

Ida Aalbergin Tie 5 c 34

00400 Helsinki

Finland

Lähetyksen tarkistus, virhe ja ongelmatilanteet

Tarkistathan toimituksen heti sen saatuasi. Jos tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi tai on virheellinen, ilmoitathan siitä mahdollisimman pian ja viimeistään 14 päivän kuluessa Asiakaspalveluumme, niin sovimme miten saamme virheen korjattua. Kuluttajakaupassa noudatamme virheitten osalta pakottavia kuluttajasuojalain virhevastuusäännöksiä.

Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.

Tuotteiden laatu ja tyytyväiset asiakkaat ovat meille tärkeitä. Kaikki tuotteet valmistetaan huolellisesti ja laatu tarkastetaan ennen lähetystä. Mikäli huomaat kuitenkin tuotteessa valmistuksesta johtuvan vian/virheen, ota yhteyttä [email protected] Vastaamme viallisista tuotteista myös 14vrk palautusajan jälkeen.

Asiakaspalvelu

Autamme mielellään sinua tilaukseesi liittyvissä kysymyksissä. Otathan yhteyttä, joko sähköpostitse tai puhelimitse:

[email protected]

+358442755152

Vastuunrajoitus

2 x ilo ei vastaa mistään tilaukseen, toimitukseen tai tuotteeseen liittyvästä tai mistään edellä mainitusta aiheutuneesta välillisestä tai välittömästä tai muusta vahingosta paitsi siihen asti kuin pakottava määräys kuluttajanasuojalaissa tai muussa pakottavassa laissa on kyseisen vahingon osalta toisin määrännyt.

Erimielisyydet

Pyrimme sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, joten otathan ensisijassa yhteyttä Asiakaspalveluumme sopiaksemme asian.

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

2 x ilo Oy käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.

2 x ilo Oy sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle.

Close Menu
×
×

Cart