PALAUTTAMINEN

Harmi kuulla, ettei tuotteemme ollutkaan mieluinen.

Täytäthän sivun alareunasta löytyvään kaavakkeeseen tietosi, jotta voimme käsitellä palautuksesi. Kerro meille  palautettavat tuotteesi, tilinumerosi sekä tilausnumerosi.

Palautuksesta veloitamme käsittelymaksuja 3,50€, joka kattaa osan palautuskuluista. 

OHJEET PALAUTUSTA TAI VAIHTOA VARTEN

• Vie palautettava tuote pakattuna alkuperäispakkaukseen haluamaasi Postin toimipisteeseen.

• Ilmoitathan Postin toimipisteellä sopimusnumeromme: 656935 /2 x ilo Oy

• Palautusosoitteemme: 2 x ilo Oy, Valimotie 17-19, 00380 Helsinki

Emme vastaanota palautuksia yli 30 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen. Toimituksen noudotta jättäminen ei ole virallinen peruutus, vaan perimme kaikki toimituskulut loppusummastasi. Alennustuotteilla ei ole vaihto- tai palautusoikeutta.

Lähetyksen tarkistus, virhe ja ongelmatilanteet

Tarkistathan toimituksen heti sen saatuasi. Jos tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi tai on virheellinen, ilmoitathan siitä mahdollisimman pian ja viimeistään 14 päivän kuluessa Asiakaspalveluumme, niin sovimme miten saamme virheen korjattua. Kuluttajakaupassa noudatamme virheitten osalta pakottavia kuluttajasuojalain virhevastuusäännöksiä.

Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio joko suoraan meille tai Postiin/Matkahuoltoon.

Tuotteiden laatu ja tyytyväiset asiakkaat ovat meille tärkeitä. Kaikki tuotteet valmistetaan huolellisesti ja laatu tarkastetaan ennen lähetystä. Mikäli huomaat kuitenkin tuotteessa valmistuksesta johtuvan vian/virheen, ota yhteyttä [email protected] Vastaamme viallisista tuotteista myös 14vrk palautusajan jälkeen.